::PENGIKUT TEGAR::

Friday, March 23, 2012

deactivated temporarily Facebook account

Facebook
kat sini la aku perasan rupenye aku ade ramai kawan...mase nak deactivated baru perasan kawan2 FB cecah 1508 orang!!huiiii ramainye.....tapi disebabkan 3 org dari 1508 orang tu la aku deactivated akaun FB...kadang2 kita ssah nak puaskan hati org...sedih sbnarnye sbb dari FB ni la aku dapat kepuasan...kepuasan???yup...aku puas sebab

  • aku jumpa ramai kawan2 dari tadika, skola rendah, skola menengah, matrikulasi, universiti,IPG, member tempat keje lame....
  • aku dapat share pada semua org tentang anak murid aku, kenalkan kat orang...sesungguhnye special education is FUN!! seriously....
  • aku dpat tolong orang sihat...sbb aku antara independent associate USANA(produk kesihatan terbaik dunia yg mengalahkan segalamacam supplement kat dunia ni termasuk shaklee, amway, 21st century, etc)
  • dapat tolong org kurus jugak heheehe..yg ni la paling puas sbb hanya USANA jek yg ade program diet 5hari leh turun 5kg...amacam ade brani???hehe
tapi ape pon kawan mmg senang cari, SAHABAT yg susah nak cari...kawan ketawa mmg ramai..tapi kawan menangis sgt susah....secara jujurnya sgt sedih bila deactivated FB account ni...mmg deactivated temporary tapi xtau bila nak activate balik...so far aku updated kat sini je la...
will missing u guys....LOVE U ALL.................... 
MINE....
INCEK KESAYANGAN....


babai..................


No comments:

Post a Comment