::PENGIKUT TEGAR::

Monday, September 10, 2012

Ceritera nak raye- sesi perabih duit!

Tahun ni tahun last aku sambut raya dgn status bujang...thats y la this year semangat raya berkobar2. Tahun ni pecah rekod buat biskut raya lepas 7 tahun xbuat biskut raya sbb b4 ni buat biskut raya dengan arwah ibu. Pasibu meninggal istilah raya tu mcm da xda lagi..Sbb mengenangkan ayah, semangat aku terus kuat, satu je niat, nak happykan ayah...so tahun nimmmg nekad buat biskut raya, nak jadi ape jd la, janji buat.alhamdulillah jadi plak tu hehehe siap leh anta rumah akak 1 balang, rumah bakal mak mertua 1 balang.
Tahun ni pon aku nekad bljar buat ketupat. skali lagi pevah rekod bila dlm keluarga aku xda sorang pon yang boleh anyamketupat. Dari ayah, arwah ibu, along, adik sume xtau...tp sbb semangat nekad tu, aku bljar jugak..mmg sampai terbelit tangan sendiri la..lastly alhamdulillah berjaya jugak....hehe cuma ayah nye komen ketupat lembik sket, akak ckap ok..haih citarasa masing2 xleh nak ikut la kan...:p
Istilah raya ni xlengkap kalo xde tukar2 nih...kalo hypermarket Mydin nih mmg jd rumah kedua la...dr brg22 kuh, sarung kusyen sume situ..bkn ape, aku ni bkn nye berduit sgt, so Mydin je la yg aku mampu.lgpon parking senang, free lak tuh..kualiti xde la teruk sgt. Nak raya, dari dulang sampai ke benda yang besar sume nak baru...
hehe SELAMAT HARI RAYE!!~


No comments:

Post a Comment